1) Do kogo należy strona główna? O tym jak zaprojektować makietę, ułożyć informacje oraz wdrożyć to w Joomla (i nie tylko).


Natalia Karwacka
. dyplomowany coach SWPS, certyfikowany project manager z trzech metod prowadzenia projektów: Scrum, Prince 2, ITIL. Lubi trzy rzeczy w swojej pracy: pracę kreatywną (tak, aby grzały się przysłowiowe "zwoje"), prowadzenie projektów (zwłaszcza IT, stąd międzynarodowe certyfikaty) i robienie stron www (bo odpręża). Z Joomlą związana od jej początku (od Mambo). Właścicielka firmy: http://wytworniasukcesu.pl/

Opis prelekcji:  

  • jaką historię opowiada strona główna
  • jak zabrać się do zbierania informacji na stronę główną
  • do kogo należy strona główna - czyli cele marketingu a cele użytkownika
  • strona główna vs landing page
  • Design Thinking 
  • szybkie weryfikowanie makiety za kawę
  • makietowanie i oprogramowanie - darmowe i płatne
  • SP page builder dla Joomla jako zestaw narzędzi na szybką budowę strony
 

natalia karwacka

Natalia Karwacka

 

2) Praca z materiałami - jak uzyskać wartościowe treści, dzięki którym stworzymy atrakcyjną i budzącą zaufanie stronę internetową

Jan Simm. Założyciel agencji  reklamowej parkinteraktywny.pl, specjalista z 8 letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Większość stron w firmie wykonuje w oparciu o silnik Joomla

Opis prelekcji

- ile naprawdę są warte dobre strony internetowe? jak bardzo mogą wpłynąć na przychody i rozwój przedsiębiorstwa?
- co, gdy klient nie posiada strategii marketingowej? jak pracować jeśli "niewiele wiemy"?
- opracowanie koncepcji budowy strony internetowej. Co w przypadku, gdy klient "wie lepiej"?
- praca z materiałami - jak pozyskać materiały, dzięki którym zbudujemy atrakcyjną stronę budzącą zaufanie użytkowników? 

jan simm

Jan Simm

 

3) Themler - wizualne narzędzie do szybkiego tworzenia szablonów pod Joomlę i nie tylko

Paweł Wilczek.Freelancer, grafik, fotograf, współpracuje również z  brytyjskimi agencjami reklamowymi. Z Joomla związany od czasów Mambo. Choć jego główną działalnością są projekty przeznaczone do druku, wykonał już ok. 150 stron internetowych, 95% opierając na Joomla, od 3 lat buduje szablony wyłącznie za pomocą Themlera.

Opis prelekcji:
  • dla kogo jest przeznaczony Themler?
  • Artisteer a Themler - dlaczego nie powinno się deprecjonować tego narzędzia mimo kiepskiego "rodowodu"?
  • jakie są możliwości Themlera? - krótki pokaz tworzenia szablonu "na żywo".
  • podstawowa zaleta Themlera - edytor dostępny z poziomu administratora Joomla
  • wady i bugi Themlera
  • jak powinien wyglądać dobry support czyli nieoceniona pomoc na themler.io
  • dodatkowe funkcje dostępne w droższych planach subskrypcyjnych: m.in. szablony dla Virtuemart
  • Czy oszczędność czasu jest warta kilkaset złotych rocznie?

 

pawel wilczek

Paweł Wilczek 

 

4) Czy hosting "unlimited" ma limity?

dr inż. Wojciech Babicz jest założycielem i prezesem zarządu Smarthost Sp. z o.o., firmy świadczącej usługi hostingowe pod marką Smarthost.pl.

Opis prelekcji:

Z prezentacji dowiesz się m.in.:

  1. Jakiego typu limity mają firmy hostingowe?
  2. Limity jawne i limity ukryte.
  3. Analiza niektórych parametrów wydajnościowych i limitów w wybranych firmach hostingowych.
  4. Które limity przeszkadzają mojej stronie, a które nie?

 wojciech babicz

Wojciech Babicz