1) Do kogo należy strona główna? O tym jak zaprojektować makietę, ułożyć informacje oraz wdrożyć to w Joomla (i nie tylko).
Opis prelekcji:
|
Natalia Karwacka |
2) Praca z materiałami - jak uzyskać wartościowe treści, dzięki którym stworzymy atrakcyjną i budzącą zaufanie stronę internetowąJan Simm. Założyciel agencji reklamowej parkinteraktywny.pl, specjalista z 8 letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Większość stron w firmie wykonuje w oparciu o silnik Joomla Opis prelekcji: - ile naprawdę są warte dobre strony internetowe? jak bardzo mogą wpłynąć na przychody i rozwój przedsiębiorstwa?
- co, gdy klient nie posiada strategii marketingowej? jak pracować jeśli "niewiele wiemy"?
- opracowanie koncepcji budowy strony internetowej. Co w przypadku, gdy klient "wie lepiej"?
- praca z materiałami - jak pozyskać materiały, dzięki którym zbudujemy atrakcyjną stronę budzącą zaufanie użytkowników?
|
Jan Simm |
3) Themler - wizualne narzędzie do szybkiego tworzenia szablonów pod Joomlę i nie tylkoPaweł Wilczek.Freelancer, grafik, fotograf, współpracuje również z brytyjskimi agencjami reklamowymi. Z Joomla związany od czasów Mambo. Choć jego główną działalnością są projekty przeznaczone do druku, wykonał już ok. 150 stron internetowych, 95% opierając na Joomla, od 3 lat buduje szablony wyłącznie za pomocą Themlera. Opis prelekcji:
|
Paweł Wilczek |
4) Czy hosting "unlimited" ma limity?dr inż. Wojciech Babicz jest założycielem i prezesem zarządu Smarthost Sp. z o.o., firmy świadczącej usługi hostingowe pod marką Smarthost.pl. Opis prelekcji: Z prezentacji dowiesz się m.in.:
|
Wojciech Babicz |